통신 기술의 발전과 함께, 스마트 폰과 모바일 인터넷 기술은 인간의 일상생활에 들어왔다. 그것의 발전은 어느 정도까지 이동 산업 수준의 발전을 반영 할 수 있을 뿐만 아니라 생활방식의 변화도 나타났다. 모바일 온라인 쇼핑은 주류 라이프 스타일 되었고, 동시에 오프라인의 구매도 절대 치환하지 못한다. 그럼 새로운 주류 모델 020 비즈니스 모델을 태어난다. O2O는 전자상거래 모델 중 하나이고 ...
통신 기술의 발전과 함께, 스마트 폰과 모바일 인터넷 기술은 인간의 일상생활에 들어왔다. 그것의 발전은 어느 정도까지 이동 산업 수준의 발전을 반영 할 수 있을 뿐만 아니라 생활방식의 변화도 나타났다. 모바일 온라인 쇼핑은 주류 라이프 스타일 되었고, 동시에 오프라인의 구매도 절대 치환하지 못한다. 그럼 새로운 주류 모델 020 비즈니스 모델을 태어난다. O2O는 전자상거래 모델 중 하나이고 온라인과 오프라인을 결합하는 이런 마케팅 모델이 인기가 많다. 그것이 중국이든 한국이든, 020 비즈니스 모델은 빠르게 발전하고 있다. 치열한 경쟁에서 오늘날 많은 기업, 적극적으로 온라인 및 오프라인 이중 비즈니스 모델을 개발하기 시작했다. 오늘의 사람들은 일상생활 속에 떠날 수 없는 외식업도 플랫폼의 나타나기에 따라 큰 변화를 가져온다. 그리고 이 발전은 세계성이다. 중국과 한국은 동아시아의 대표적인 국가이고 외식업의 발전 과정과 방식은 동일하지 않지만 두 나라의 전통적인 외식모델 기초에서 플랫폼 모델의 마케팅 모델을 더 많이 사용된다. 많은 소프트웨어가 탄생했다. 020 모델은 온라인 상점과 오프라인 상점을 결합한 새로운 전자 상거래 모델이다. 오프라인 매장과 온라인 매장은 운영 방식에서 각자 독특한 특성과 단점을 가지고 있다. 020 모델은 네트워크를 통해 양자의 장점을 결합하고 이제 세계의 경제 발전 미래 방향의 주류가 되고 있다. 외식업 020의 발전과정에서 몇 가지 중요한 단계를 경험했다. 처음으로 음식 정보와 네트워크의 조합에서부터 온라인 그룹 구매에 이르기까지 혁신적인 세 가지 주요 발전 단계를 이루었다. 이러한 경영모델 변화의 요인은 사회 발전과 사람들 소비 패턴 변화 시킨다. 본 논문에서는 중국과 한국의 외식산업의 현황과 음식배달 앱에 대한 분석과 비교를 하고 미래의 발전 방향을 제시할 것이다.
통신 기술의 발전과 함께, 스마트 폰과 모바일 인터넷 기술은 인간의 일상생활에 들어왔다. 그것의 발전은 어느 정도까지 이동 산업 수준의 발전을 반영 할 수 있을 뿐만 아니라 생활방식의 변화도 나타났다. 모바일 온라인 쇼핑은 주류 라이프 스타일 되었고, 동시에 오프라인의 구매도 절대 치환하지 못한다. 그럼 새로운 주류 모델 020 비즈니스 모델을 태어난다. O2O는 전자상거래 모델 중 하나이고 온라인과 오프라인을 결합하는 이런 마케팅 모델이 인기가 많다. 그것이 중국이든 한국이든, 020 비즈니스 모델은 빠르게 발전하고 있다. 치열한 경쟁에서 오늘날 많은 기업, 적극적으로 온라인 및 오프라인 이중 비즈니스 모델을 개발하기 시작했다. 오늘의 사람들은 일상생활 속에 떠날 수 없는 외식업도 플랫폼의 나타나기에 따라 큰 변화를 가져온다. 그리고 이 발전은 세계성이다. 중국과 한국은 동아시아의 대표적인 국가이고 외식업의 발전 과정과 방식은 동일하지 않지만 두 나라의 전통적인 외식모델 기초에서 플랫폼 모델의 마케팅 모델을 더 많이 사용된다. 많은 소프트웨어가 탄생했다. 020 모델은 온라인 상점과 오프라인 상점을 결합한 새로운 전자 상거래 모델이다. 오프라인 매장과 온라인 매장은 운영 방식에서 각자 독특한 특성과 단점을 가지고 있다. 020 모델은 네트워크를 통해 양자의 장점을 결합하고 이제 세계의 경제 발전 미래 방향의 주류가 되고 있다. 외식업 020의 발전과정에서 몇 가지 중요한 단계를 경험했다. 처음으로 음식 정보와 네트워크의 조합에서부터 온라인 그룹 구매에 이르기까지 혁신적인 세 가지 주요 발전 단계를 이루었다. 이러한 경영모델 변화의 요인은 사회 발전과 사람들 소비 패턴 변화 시킨다. 본 논문에서는 중국과 한국의 외식산업의 현황과 음식배달 앱에 대한 분석과 비교를 하고 미래의 발전 방향을 제시할 것이다.
With the development of communication technology, smart phones and mobile Internet technology has entered people’s lives the development of it not only to a certain extent represents the level of the development of the mobile industry, more able to reflect the change in the mode of life. Mobile onli...
With the development of communication technology, smart phones and mobile Internet technology has entered people’s lives the development of it not only to a certain extent represents the level of the development of the mobile industry, more able to reflect the change in the mode of life. Mobile online shopping has become a mainstream mode of life, while the line is not to be replaced by the purchase. Then the operation has given birth to a new mainstream model 020 business model, The combination of online and offline marketing mode, for consumers to buy it. Whether it is China or South Korea,020 business model is developing rapidly. Many enterprises in the fierce competition today, began to vigorously develop the online and offline dual business model. Today’s food and beverage model is also a huge change in the presence of the platform, and this development is global. China and South Korea as a representative country in East Asia, although the geographical location is similar, but the development process and mode of food and beverage industry is not the same. But the two countries in the traditional mode of food and beverage, are more popular in the food marketing model in the platform model. A lot of software has sprung up.020 mode is a new e—commerce model which combines the online shop and the entity shop under the line, the entity shop and the network shop have their own unique characteristics in the way of opermion. The 020 mode through the network to combine the two, through the integration ofthe advantages of the two complementary, which has become the mainstream of the future direction of economic development in the world.020 food and beverage industry has experienced several important stages in the process of development the first from the combination of food information and network to online group purchase and now take out platform for the three main mode of revolutionary development stage. These factors are the result of the development of society and the change of people’S consumption patterns. This paper will analyze the status quo of China and Korea food and beverage industry in the existing conditions and analysis of the feasibility of 020 model in the food and beverage industry and the direction of development.
With the development of communication technology, smart phones and mobile Internet technology has entered people’s lives the development of it not only to a certain extent represents the level of the development of the mobile industry, more able to reflect the change in the mode of life. Mobile online shopping has become a mainstream mode of life, while the line is not to be replaced by the purchase. Then the operation has given birth to a new mainstream model 020 business model, The combination of online and offline marketing mode, for consumers to buy it. Whether it is China or South Korea,020 business model is developing rapidly. Many enterprises in the fierce competition today, began to vigorously develop the online and offline dual business model. Today’s food and beverage model is also a huge change in the presence of the platform, and this development is global. China and South Korea as a representative country in East Asia, although the geographical location is similar, but the development process and mode of food and beverage industry is not the same. But the two countries in the traditional mode of food and beverage, are more popular in the food marketing model in the platform model. A lot of software has sprung up.020 mode is a new e—commerce model which combines the online shop and the entity shop under the line, the entity shop and the network shop have their own unique characteristics in the way of opermion. The 020 mode through the network to combine the two, through the integration ofthe advantages of the two complementary, which has become the mainstream of the future direction of economic development in the world.020 food and beverage industry has experienced several important stages in the process of development the first from the combination of food information and network to online group purchase and now take out platform for the three main mode of revolutionary development stage. These factors are the result of the development of society and the change of people’S consumption patterns. This paper will analyze the status quo of China and Korea food and beverage industry in the existing conditions and analysis of the feasibility of 020 model in the food and beverage industry and the direction of development.
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