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브랜드의 이미지와 충성도를 높이는 문화마케팅 전략에 관한 연구 -기업, 소비자, 지원대상의 다차원적 접근을 중심으로-
Strategic Culture Marketing Enhancing Brand Image and Customers' Loyalty - Focusing on Multi-dimensional approach for Companies, Consumers, and Other Subjects - 원문보기

服飾 = Journal of the Korean Society of Costume, v.59 no.5, 2009년, pp.167 - 179  

이윤경 (한국문화관광연구원) ,  신규희 (더베스트마케팅코리아) ,  황선진 (성균관대학교 의상학과)

Abstract AI-Helper 아이콘AI-Helper

The purposes of this study were to explore the influence on fashion brand image and brand loyalty according to fit of the fashion brand with cultural art field, motivation in culture marketing of the apparel company, and involvement of the consumers in art activities. The subjects ware 274 male and ...

주제어

참고문헌 (49)

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  47. 김여정. 앞의 책 

  48. 신성혜. 앞의 책 

  49. 김여정. 앞의 책 

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