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NTIS 바로가기服飾 = Journal of the Korean Society of Costume, v.59 no.7, 2009년, pp.17 - 33
The purpose of this study was to get some pieces of prior information to eventually develop high value-added fashion cultural products design using local cultural resources, to promote the cultural tourism festival. For this purpose, this study is carried out the investigation of cultural product st...
김효정, 김윤영, 윤주, 윤희정, 김보영 (2007). 문화를 통한 지역개발 사례 연구. 서울: 한국문화관광연구원, p. 3
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축제 방문객 특성 및 실태, 문화상품 선호도는 병목척도와 자유기술, 문화상품 선택 중요도는 5점 리커트 척도를 사용하였다
방문객이 구매한 문화상품 중 문화상품 현황 조사에서 나타나지 않은 문화상품들은 공식 문화상품 점포이외의 점포에서 판매하고 있어 조사대상에서 제외된 상품임
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