최소 단어 이상 선택하여야 합니다.
최대 10 단어까지만 선택 가능합니다.
다음과 같은 기능을 한번의 로그인으로 사용 할 수 있습니다.
NTIS 바로가기The journal of the institute of internet, broadcasting and communication : JIIBC, v.21 no.3, 2021년, pp.99 - 105
전상훈 (한세대학교 대학원 IT 융합학과) , 신승중 (한세대학교 대학원 ICT융합학과)
In addition to the OTT video production service represented by Nexflix and YouTube, a personalized recommendation system for content with artificial intelligence has become common. YouTube's personalized recommendation service system consists of two neural networks, one neural network consisting of ...
Byung-Hwan Bae, "OTT(Over The Top) service", Korean Internet & Security Agency Internet & Securisty Issue, pp 44-48. 2013. DOI:https://www.kisa.or.kr/uploadfile/201306/201306101739593444.pdf
I-sl Jeon, "Trend - Changes in lifestyle and rapidly changing domestic OTT market status", Monthly SW Centered Society of SPRI, No. 3. 2020. DOI:https://spri.kr/posts/view/22907?codeindustry_trend
Bum Soo Chon, "Standing at the center of global media for OTT service", Broadcasting Trend & Insight. Vol. 14. No.1. 2018. DOI:http://www.kocca.kr/trend/vol14/sub/s42.html
Shahriar Akter, "Transforming business using digital innovations: the application of AI, blockchain, cloud and data analytics", . Annals of Operations Research. 2020. DOI:https://link.springer.com/article/10.1007/s10479-020-03620-w
Hea-soo Jang, " Research on Consumer Perceptions of 3D Virtual Influencers", Graduate School of Keimyung University, 2020.
Seung-min Lee, " After deep learning, AI algorithm trend", ETRI Insight Report, Vol. 10. 2018.
Hyeonju Lee, " Production Technique of Realistic Contents based on Interactive Media", Journal of KIIT, Vol. 18, No. 12, pp. 121-129, 2020. DOI:10.14801/jkiit.2020.18.12.121
*원문 PDF 파일 및 링크정보가 존재하지 않을 경우 KISTI DDS 시스템에서 제공하는 원문복사서비스를 사용할 수 있습니다.
출판사/학술단체 등이 한시적으로 특별한 프로모션 또는 일정기간 경과 후 접근을 허용하여, 출판사/학술단체 등의 사이트에서 이용 가능한 논문
※ AI-Helper는 부적절한 답변을 할 수 있습니다.